TicketsBrugge

Veelgestelde vragen

Bekijk onze veelgestelde vragen en misschien vindt u hier meteen het antwoord op uw vraag.

Over ons en contactgegevens

  • Wie zijn we?

    In&Uit fungeert, sinds de opening in 2005, als een éénloket-functie voor de stad. Zowel de toerist, bewoners als cultuurbezoekers kunnen bij In&Uit terecht voor informatie of de aankoop van diverse producten en tickets. In&Uit valt onder de vleugels van Brugge Plus vzw.

  • Heeft In&Uit ook een fysiek verkooppunt?

    In&Uit heeft ook een fysiek verkooppunt, gelegen op:
    ’t Zand 34
    8000 Brugge

    Openingsuren: van maandag tot zaterdag van 10u - 13u en van 14u - 17u en op zondag van 10u - 14u. Gesloten op Kerstdag en Nieuwjaar.

  • Waar kan ik terecht met ticketproblemen?

    Indien u problemen of vragen heeft over uw boeking, neem dan gerust contact op via onderstaande mogelijkheden:

    1. Ticketmail: info@inenuitbrugge.be, steeds bereikbaar
    2. Ticketlijn: +32 (0) 78 15 20 20, van maandag tot vrijdag 14u – 17u, niet in het weekend, noch op feestdagen
    3. In&Uit: ’t Zand 34, Brugge, van maandag tot zaterdag van 10u – 17u, zon- en feestdagen van 10u tot 14u.
    Gesloten op Kerstdag en Nieuwjaar.

    Contact

Geschenkbonnen

  • Kan ik een In&Uit-geschenkbon online gebruiken?

    Voor sommige evenementen kan de bon online gebruikt worden, voor anderen niet. Dit hangt af van interne afspraken met de organisatoren.

    In&Uit is ook sinds 1 maart 2022 overgeschakeld naar een nieuw ticketsysteem. Het kan voorkomen dat uw bon online niet gebruikt kan worden. U kunt dan enkel terecht aan de balie van In&Uit of via telefoon. Neem gerust contact op met onze klantendienst.

    Contact

  • Hoe lang is een In&Uit-geschenkbon geldig en kan ik die verlengen?

    Een geschenkbon van In&Uit is 1 jaar geldig vanaf de dag van de aankoop.

    De geldigheidsdatum wordt steeds op de bon afgedrukt. Wanneer die overschreden is, kan de bon niet meer gebruikt worden.

  • Wat kan ik met mijn In&Uit-geschenkbon kopen?

    Onze bonnen kunnen worden gebruikt voor het gehele aanbod. Wij verkopen (onder andere):

    voorstellingen

    • Concertgebouw Brugge
    • Cultuurcentrum Brugge
    • MAfestival
    • Symfonieorkest Vlaanderen
    • KAAP
    • Concertevents
    • De Kelk
    • Lees meer!

    evenementen

    • Heilige Bloedprocessie
    • Quasimodo Flanders Fields: Battlefields of the 'Great War'
    • Cirque Plus
    • Krikrak
    • Cactusfestival (enkel aan onze balie te verkrijgen)

    film

    • Kinepolis
    • Lumière

    musea

    • Musea Brugge Card
    • museumPASSmusées

    sport

    • thematische wandeltochten
    • thematische fietstochten
    • wandelknooppuntkaarten
    • fietsknooppuntkaarten
    • 'Blijf Bewegen' beurtenkaart
    • LAGO zwembad

    Brugge

    • Oooh!-stadsgidsen
    • KRC-wandelzoektochten
    • thematische boeken
    • Brugge Monopoly

Tickets

  • Kan ik tickets telefonisch boeken bij In&Uit?

    Voor de meeste voorstellingen kunnen er telefonisch tickets geboekt worden, maar niet voor allemaal. Dit hangt af van de keuze van de verkoopskanalen die de organisator wenst.

    In&Uit verkoopt voor verschillende organisatoren tickets. Het gebeurt dat die organisatoren nog andere verkoopskanalen aanwenden voor hun ticketverkoop. U kunt deze het best raadplegen op de website van de organisator.

    Neem gerust contact op met onze ticketlijn, +32 (0) 78 15 20 20, van maandag tot vrijdag 14u – 17u, niet in het weekend, noch op feestdagen.

  • Hoe boek ik tickets online?

    U kunt een voorstelling opzoeken via de verschillende zoekmogelijkheden. Vervolgens doorloop je de stappen van de reservatie. Op de meeste voorstellingen is een beperking van 10 tickets per persoon.

    Het is ook mogelijk om meerdere evenementen samen te boeken door deze telkens aan het winkelmandje toe te voegen. Klik dan steeds op ‘ga verder met winkelen’ tot u alle tickets hebt geboekt. Zo vermijdt u eventueel ook extra verzendkosten wanneer u voor verzending per ‘post’ kiest.

    Vergeet niet in de overzichtspagina juw boeking te controleren alvorens te bevestigen en te betalen. Zo vermijdt u een foutieve boeking van tickets.
    Controleer ook altijd uw contactgegevens, zodat de tickets correct aankomen.

    Wij vragen uw uniek mailadres om tickets te boeken. Bij een eerste boeking wordt mogelijk extra gegevens gevraagd. U kunt ook zelf een account aanmaken. Voor verzending via post, vragen wij wel om uw adresgegevens uiteraard.

    Wanneer u klikt op 'betalen', gaat u akkoord met ons privacy statement en de verkoopsvoorwaarden. De betaling gebeurt via de betaalprovider Mollie. Pas na een goedgekeurde betaling zijn de tickets effectief geboekt.

    U krijgt vervolgens van ons 2 mails. Een mail met uw bevestiging van de betaling (Mollie) en een mail met een bevestiging van de tickets. Deze laatste bevat een link om uw tickets te downloaden of in te laden in Wallet. Koos je voor verzending per post, dan worden de tickets eerstdaags naar het opgegeven postadres verzonden.

  • Ik wil een abonnement online boeken. Kan dat?

    Wanneer u een specifiek abonnement wenst te boeken, kunt u dit doen door op de knop ‘Abonnementen’ te klikken. Daar krijgt u een overzicht van alle aangeboden abonnementen. Controleer altijd de overzichtspagina alvorens te betalen. Zo kunt u nagaan of u de correcte korting werd toegekend.

  • Hoeveel tijd krijg ik om de bestelling af te werken?

    Een boeking kan maximaal 60 minuten duren, inclusief betaling. Indien u deze duur overschrijdt, kan de reservatie gewist worden. Dit kan ook wanneer u zich reeds op de betaalpagina bevindt. Bijgevolg kan het dat de betaling werd geregistreerd, maar de achterliggende reservatie werd gewist. Mocht dit gebeuren, dan zult u enkel van de betaling een bevestigingsmail ontvangen en niet van de boeking. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met onze ticketlijn.

    Zorg er steeds voor dat u uw betaalkaart en/of kaartlezer bij de hand hebt. Zo vermijdt u tijdverlies tijdens het betalen. Hou de tijd dus in het oog bij het reserveren, deze staat steeds aangegeven op de website.

  • Ik beschik over een kortingsmogelijkheid. Is deze geldig en kan ik deze online gebruiken?

    Kortingen zijn eventueel mogelijk als deze beschikbaar zijn. Dit hangt af van organisator tot organisator. Sommige organisatoren laten kortingen voor jongeren, senioren… wel toe op de onlinepagina, anderen niet. Speciale kortingspassen die eventueel korting kunnen verlenen, worden heel vaak online niet toegelaten omdat deze moeilijk gecontroleerd kunnen worden.

    Als u zeker wilt zijn van een eventuele korting, raadpleegt u best de website van de organisator, alvorens te boeken. Achteraf kan er immers geen verschil terugbetaald worden.

  • Kan ik rolwagenplaatsen online boeken?

    Nee, deze boekt u best via de organisator of bij In&Uit. Deze plaatsen worden voorbehouden en worden niet online zichtbaar geplaatst, anders zijn deze plaatsen voor iedereen beschikbaar.

    Contact

  • Welke kosten worden aangerekend?

    De ticketprijs omvat steeds alle kosten, behalve de verzendkosten wanneer voor post gekozen wordt. De kosten voor verzending via post zijn 2,5 euro voor binnenland, 4,5 euro voor buitenland en 9 euro indien aangetekend.

  • Wat zijn ongenummerde en genummerde plaatsen?

    Ongenummerde plaatsen, zijn vrije plaatsen en kunt u dus de plaats niet kiezen. Een exacte zitplaats is dus niet gegarandeerd. Bij het boeken kunt u enkel het aantal plaatsen ingeven. Zorg ervoor dat u tijdig aanwezig bent om de plaats van uw voorkeur te kiezen.

    Genummerde plaatsen zijn vaste zitplaatsen. Het voordeel van deze formule is dat u steeds zeker bent van je plaats in de zaal. Bij het boeken, kiest u zelf uw plaats op het zaalplan. Het ticketsysteem zorgt er echter wel voor dat de zaal optimaal gevuld wordt. Soms wordt er gebruik gemaakt van het systeem ‘best beschikbare plaats’. Het ticketsysteem wijst dan zelf de genummerde plaats toe. Deze kunt u niet wijzigen. Welke plaatsen u toegewezen krijgt, kunt u in het boekingsoverzicht zien.

  • Kan ik de dag zelf nog tickets kopen aan de kassa?

    Dit is afhankelijk of het evenement al dan niet uitverkocht is. Je raadpleegt best de website van de organisator.

  • Kan ik op een wachtlijst komen wanneer de voorstelling uitverkocht is?

    Wachtlijsten worden enkel aangelegd wanneer de voorstelling bijna of volledig uitverkocht is én wanneer de organisator voor deze optie gekozen heeft.
    Indien een wachtlijst mogelijk is, zal dit zichtbaar zijn bij de voorstelling.

  • De voorstelling is uitverkocht. Kunnen er nog tickets vrijkomen?

    Dat is mogelijk, maar kan niet gegarandeerd worden. Eventueel kunnen onbetaalde reservaties vrijgegeven worden, waardoor plaatsen terug beschikbaar komen. Het is eveneens mogelijk dat In&Uit niet alle tickets in contingent heeft. In dat geval is het mogelijk dat andere verkoopskanalen wel nog tickets beschikbaar hebben. De organisator beslist hoeveel tickets elk verkoopskanaal mag verkopen. Je raadpleegt best de website van de organisator om alle verkoopskanalen te kennen.

  • Kan ik tickets reserveren en pas later betalen?

    Nee, dit is niet mogelijk. Bij het boeken van tickets dient u meteen te betalen.

Betaalmogelijkheden

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden online?

    Mollie, onze betaalprovider, biedt volgende betaalmogelijkheden aan: Visa, Mastercard, Maestro, Bankkaart, iDeal.

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden in de winkel van In&Uit?

    • Cash
    • Bancontact
    • Credit Card: Visa, Mastercard
    • In&Uit Geschenkbon
    • Sport- en cultuurcheques:
      • Sodexo (zowel op papier als elektronisch)
      • Edenred (enkel elektronisch)
  • Welke betaalprovider controleert de online betalingen?

    Mollie is de instantie die alle betalingen controleert. In&Uit is niet bevoegd om betaalverkeer te controleren. Problemen met de betaling kan In&Uit bijgevolg niet oplossen, dit verloopt via de betaalinstelling.

  • Ik heb geen bankkaart, noch kredietkaart. Hoe kan ik dan tickets kopen?

    Indien u geen geschikte betaalmiddel hebt die online aanvaard wordt, kunt u aan onze balie of telefonisch tickets kopen. Telefonisch wordt dan een betaalverzoek uitgestuurd vanuit het ticketsysteem.

    Contact

  • Zijn er kosten verbonden aan bepaalde betaalmiddelen?

    Nee, In&Uit rekent geen extra kosten aan voor bepaalde betaalwijzen.

  • Kan ik tickets reserveren om dan later te betalen?

    Nee, dit is niet mogelijk. Bij het boeken van tickets dient u meteen te betalen.

Verzendmogelijkheden

  • Hoe krijg ik mijn tickets thuis? Welke verzendmogelijkheden zijn er?

    U kunt kiezen voor verzending per e-ticket, Wallet of per post.

    Een e-ticket is niet beschikbaar?
    Bij sommige locaties waar scannen onmogelijk is vanwege het ontbreken van wifi of een scantoestel is e-ticket niet mogelijk. Dit komt veel voor bij voorstellingen in openlucht of kerken. In dat geval is enkel verzending per post mogelijk.

  • Wat is een e-ticket of ticket via Wallet?

    Een e-ticket is een ticket dat u per mail toegestuurd krijgt. In de bevestigingsmail krijgt u een knop om uw tickets te downloaden. U heeft een PDF-reader software nodig om deze te bekijken en af te drukken. U kunt dergelijke software gratis downloaden. Er bestaat diverse gratis PDF-software op de markt. E-tickets dient u thuis af te drukken en mee te nemen naar de voorstelling. Vervolgens worden deze ter controle ingescand.

    Wanneer u kiest voor Wallet, wordt uw ticket in uw Wallet-app opgeladen.

    Een e-ticket kan slechts eenmaal gescand worden (unieke QR-code). Het heeft geen zin een e-ticket of Wallet-ticket tweemaal of meer aan te bieden aan de toegangscontrole. Misbruik wordt juridisch vervolgd.

  • Hoe ontvang ik mijn e-tickets of Wallet-tickets en hoe gebruik ik deze?

    Uw e-tickets ontvangt u via de bevestigingsmail. In de bevestigingsmail krijgt u een knop om uw tickets te downloaden. Of via Wallet ze in te laden.

    U heeft een PDF-reader software nodig om deze te bekijken en af te drukken. U kunt dergelijke software gratis downloaden. Er bestaat diverse gratis PDF-software op de markt.

    E-tickets dient u thuis af te drukken en mee te nemen naar de voorstelling. Vervolgens worden deze ter controle ingescand.

    U kunt ze ook op uw smartphone tonen aan de ingang van het evenement.

  • Kan ik mijn e-tickets meermaals afdrukken?

    Ja, u kunt bij verlies of problemen steeds uw e-tickets opnieuw afdrukken. E-tickets kunnen echter slechts eenmaal aan de ingang gebruikt worden. De scanner registreert de unieke barcode op het ticket. Wanneer eenzelfde code opnieuw aangeboden wordt, geeft de scanner een signaal en wordt het ticket niet aanvaard.

    Indien tickets als e-ticket werden verzonden, kunt u uw tickets op www.ticketsbrugge.be via ‘uw account’ en ‘tickets’ bekijken en herafdrukken.

    Misbruik wordt juridisch vervolgd.

  • Ik kan geen e-tickets selecteren als verzendwijze bij een bepaald evenement. Kan dit?

    Dat kan voorkomen. Bij evenementen in openlucht of locaties waar geen internet of scanmogelijkheid ter beschikking is, zijn e-tickets niet mogelijk. In dat geval is enkel verzending per post mogelijk.

  • Wanneer ontvang ik mijn tickets per post?

    Verzending per post gebeurt steeds zo snel mogelijk. In het weekend en op feestdagen is er geen postbedeling. Reken op ongeveer 5 werkdagen voor binnenlandse verzendingen en een 7-tal werkdagen voor buitenland. Indien u ná die periode geen tickets heezft ontvangen, neemt u best contact op met onze ticketlijn.

  • Tot wanneer kan ik de verzendmethode post selecteren?

    Tot 7 dagen vóór de datum van de voorstelling is verzending per post mogelijk. Er moet immers rekening gehouden worden met de verwerkingstermijn van de bestelling en de postbedeling. De tickets moeten tijdig kunnen aankomen.

  • Kan ik mijn tickets (post of e-ticket) bij In&Uit ophalen?

    U kunt uw tickets bij In&Uit ook laten afdrukken. Hiervoor wordt wel een administratieve kost voor aangerekend van 1 euro / ticket.

  • Kan ik mijn tickets op een ander adres laten toekomen?

    De tickets worden steeds gemaild of opgestuurd via post naar het adres dat u opgegeven heeft tijdens de boeking.

  • Welke zijn de verzendkosten?

    Wij hanteren volgende kosten voor verzending:

    • Binnenland België: 2,5 euro
    • Buitenland België: 4,5 euro
    • Aangetekend: 9 euro

Klantregistratie

  • Ben ik verplicht om een account aan te maken om tickets te kopen?

    Een mailadres volstaat. Bij een eerste boeking kunnen meerdere gegevens gevraagd worden. We werken echter niet met een paswoord. Uw mailadres is uniek en volstaat om te boeken.

    Opteert u voor verzending via post, dan hebben wij wel uw adresgegevens nodig.

  • Waarom kan ik een account op de website aanmaken?

    U kunt een account aanmaken op onze website om zo uw overzicht van bestelde tickets te raadplegen die u aangekocht heeft met uw mailadres.
    Dat kan handig zijn om zo uw boekingen te bekijken en eventueel via deze weg uw tickets opnieuw af te drukken.
    U kunt hier ook zelf uw adresgegevens... aanpassen.

  • Waarom moet ik bij mijn account wel een wachtwoord aanmaken?

    Omwille van privacy is dit nodig, anders kan iedereen die uw mailadres kent zomaar uw tickets raadplegen en gebruiken en dat kan niet de bedoeling zijn.

  • Hoe vul ik of pas ik gegevens van mijn account aan vb. bij een verhuis...

    Helemaal bovenaan onze website, rechts, heb je een icoontje. Bij persoonlijke gegevens kan je je gegevens aanvullen, aanpassen.

    Account
  • Wat gebeurt er met mijn gegevens?

    In&Uit gebruikt uw gegevens enkel en alleen voor statistische doeleinden en/of om je te verwittigen bij afgelasting of wijziging van een voorstelling. De organisator van de door jou geboekte voorstelling kan eveneens je gegevens gebruiken voor marketingdoeleinden. Raadpleeg ons privacy statement.

    Privacy Statement & Verkoopsvoorwaarden

  • Mijn wachtwoord in 'mijn account' werkt niet

    Jouw 'oude' wachtwoord van voor 1 maart 2022 zal niet meer werken. Je moet een nieuw account aanmaken met jouw mailadres.

    Heb je na 1 maart 2022 een account aangemaakt op de website, maar je bent jouw wachtwoord vergeten, klik dan 'wachtwoord vergeten' om dit opnieuw in te stellen.

Problemen?

  • Waarom ontving ik geen bevestigingsmail van mijn betaling, noch reservatie?

    Dit kan 2 oorzaken hebben:

    1. Mogelijk zijn niet alle stappen bij het boeken correct doorlopen en is de betaling niet geregistreerd. In dat geval werd de boeking gewist.
    2. Mogelijk is het doorgegeven mailadres niet correct. Dit kan je steeds nakijken via ‘uw account’. Mocht dit inderdaad verkeerd zijn, neem je best contact op met de ticketlijn die de bevestigings- of betalingsmail nogmaals kan versturen. Controleer altijd goed de ingevoerde klantgegevens om dit te vermijden.

    Contact

  • Waarom ontving ik een bevestiging van mijn betaling bij Mollie, maar niet van mijn reservatie?

    Dit kan 2 oorzaken hebben:

    1. De betalingsbevestiging wordt verstuurd door de betalingsinstelling Mollie die internationaal door diverse spamservers herkend wordt als ‘veilig’. De bevestigingsmail van de boeking wordt echter niet door alle spamservers als ‘veilig’ herkend. Mogelijk is deze mail in je ‘spam’ of ‘ongewenste mails’ terecht gekomen. Controleer dit, of neem contact op met de helpdesk om dit na te gaan en/of bevestigingsmail opnieuw te versturen. Wacht niet te lang alvorens de helpdesk te contacteren. Binnen de 10 minuten ná de bestelling zou je de bevestigingsmail moeten ontvangen.
    2. Mogelijk is de boekingstijd overschreden. Een boeking kan maximaal 60 minuten duren, inclusief betaling. Indien je deze duur overschrijdt, kan de reservatie gewist worden. Dit kan ook wanneer je je reeds op de betaalpagina bevindt. Bijgevolg kan het dat de betaling werd geregistreerd, maar de achterliggende reservatie werd gewist. Mocht dit gebeuren, dan zal je enkel van de betaling een bevestigingsmail ontvangen en niet van de boeking. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met onze ticketlijn.

    Contact

  • Ik koos voor e-ticket, maar er stond geen downloadlink in de mail.

    Controleer even of u niet voor verzending per post heeft gekozen. In dit geval verschijnt de link om uw tickets te downloaden (of via Wallet) niet.
    Bij problemen neem contact op met onze klantendienst.

    Contact

  • Ik koos voor verzending via post, maar ontving de tickets nog niet.

    Bij het versturen van tickets via de post, dien je rekening te houden met de termijn van bedeling via de post. Hou gemiddeld rekening met een termijn van 5 werkdagen voor binnenlandse verzendingen (België) en een 7-tal werkdagen voor het buitenland (afhankelijk van de bestemming kan dit uitzonderlijk oplopen tot 10 werkdagen).

    Wanneer u de tickets binnen deze posttermijn niet ontvangen heeft, kan je steeds met de helpdesk contact opnemen. We bekijken dan samen de mogelijkheden om alsnog uw tickets te verkrijgen.

    Contact

  • Kan ik mijn boeking nog wijzigen?

    Nee, wijzigingen worden niet toegestaan. Wij vragen met aandrang na te kijken of de boeking correct is alvorens over te gaan tot het betalen. Zie ook onze verkoopsvoorwaarden.

    Privacy Statement & Verkoopsvoorwaarden

  • Kan ik mijn boeking nog annuleren? In welke gevallen krijg ik mijn tickets terugbetaald?

    Nee, tickets die aangekocht werden, kunnen niet geannuleerd, noch terugbetaald worden. Wij vragen met aandrang na te kijken of de boeking correct is alvorens over te gaan tot het betalen. Zie ook de verkoopsvoorwaarden.

    U kunt bij In&Uit een zoekertje ophangen of via Ticketswap (zie ticketwebsite onder 'ticket zoekertjes'). In dit geval is In&Uit niet verantwoordelijk en komt zij ook niet tussenbeide in de verkoop.

    Enkel bij sterfgeval of ziekenhuisopname, met een geldig bewijs, kan een terugbetaling toegestaan worden. U neemt best contact op met onze ticketlijn of stuur de tickets samen met een bewijs op naar:
    Brugge Plus vzw t.a.v In&Uit ticketverkoop
    Lange vesting 112
    8200 Brugge
    België
    of digitaal naar onze ticketmail: info@inenuitbrugge.be

    In alle andere gevallen is terugbetaling niet toegestaan!

    Contact

    Privacy Statement & Verkoopsvoorwaarden

  • Kan ik mijn tickets ruilen?

    Nee, tickets ruilen wordt niet toegestaan. U kunt wel een zoekertje plaatsen op TicketSwap via onze website en/of bij In&Uit zelf.

  • Kan ik mijn gekozen plaatsen nog wijzigen?

    Nee, eenmaal plaatsen vastgelegd werden, zijn wijzigingen of verplaatsingen onmogelijk. Evenmin wanneer de plaatsen door de boekingsmodule gekozen werden. Bij de betaling aanvaard je de voorgestelde of gekozen plaatsen. De gekozen plaatsen kunt u steeds in de overzichtspagina nakijken.

  • Ik heb mijn tickets verloren en kan ze niet vinden. Wat kan ik doen?

    Indien de tickets als e-ticket werden verzonden kan je je tickets ook via 'uw account' op de website bekijken en afdrukken. U moet wel eerst een account aanmaken met het e-mailadres waar u uw tickets mee kocht.

    U kunt ook de bevestigingsmail opzoeken in uw mailbox. E-tickets kunt u steeds herafdrukken, MAAR ze zijn slechts 1x scanbaar aan de toegangscontrole.

    Wilt u uw e-tickets opnieuw toegestuurd krijgen omdat u de e-mail niet kunt terugvinden, neem dan contact op met onze ticketlijn.

    Tickets die u via de post ontvangen hebt en niet kunt terugvinden, kunnen opnieuw verstuurd worden. Hiervoor wordt een administratieve kost aangerekend van 1 euro per ticket.

    U kunt uw tickets laten herdrukken bij In&Uit. Zowel voor het herafdrukken van e-tickets als tickets verzonden per post, wordt een administratieve kost van 1 euro / ticket gerekend.

    Contact

  • Wat gebeurt er wanneer een event wordt afgelast of verplaatst?

    Bij een afgelasting of wijziging wordt u steeds via de opgegeven klantgegevens op de hoogte gebracht. In dit bericht wordt steeds de te volgen procedure uitgelegd.

  • Wat bij afgelasting van de Heilig Bloedprocessie Brugge

    Als de Heilig Bloedprocessie officieel afgelast wordt (bijvoorbeeld als gevolg van slechte weersomstandigheden) zijn er voor tickethouders twee mogelijkheden:

    • of je kiest ervoor om je ticket kosteloos om te boeken naar de volgende editie van 2024. Dat doe je dit tot en met 15 maart 2024.
    • of je kiest ervoor om je ticket te laten terugbetalen. Dat doe je eveneens tot en met 15 maart 2024.

    In&Uit contacteert zelf alle tickethouders voor omboeking of terugbetaling met de te volgen procedure.

    Contact

  • Ik krijg een foutmelding op de ticketpagina.

    Het is mogelijk dat de ticketpagina problemen kan geven met een bepaald type browser. De ticketwebsite is compatibel met zoveel mogelijk browsers. Soms worden echter oude versies gebruikt, of versies van browsers die nog maar net op de markt zijn. Mogelijk is de boekingsmodule nog niet aangepast aan deze versie.

    Bepaalde instellingen van je PC of browser kunnen de oorzaak zijn van problemen. Het is moeilijk om deze lokaal te achterhalen. Neem hiervoor verder contact op met de beheerder van je computer / IT specialist.

    Als je echter problemen hebt, kan je steeds contact opnemen met onze ticketlijn. Men kan geen instellingen die lokaal de onlineverkoop belemmeren, aanpassen noch wijzigen. Wij kunnen enkel nakijken of er zich op dat moment een probleem voordoet op het ticketplatform.

  • Waar kan ik terecht om een klacht in te dienen?

    Een klacht wordt bij voorkeur schriftelijk gericht (al dan niet aangetekend) naar
    Brugge Plus vzw t.a.v In&Uit – ticketverkoop
    Lange Vesting 112
    8200 Brugge
    België

    Per mail is eventueel ook mogelijk, dit op het algemeen e-mailadres info@inenuitbrugge.be.

    Omschrijf duidelijk de klacht met zo nodig de bewijzen. Alle klachten worden met de hoogste zorg behandeld.

    Contact

  • Ik kocht tickets over via een online platform (e.g. Bermster).

    Als u bij een uitverkochte voorstelling tickets wenst te kopen via een online platform waar mensen hun tickets kunnen doorverkopen, raden wij u aan om zeer voorzichtig te zijn.

    Er zijn verschillende website waar vaak fraude wordt gepleegd. Wij kunnen hier helaas niets tegen ondernemen, maar het is belangrijk hiervan melding te doen.
    Koop daarom steeds uw tickets via de website van de organisator of ticketsbrugge.be.

    Wat kunt u ondernemen indien u gedupeerde bent van deze praktijken?

    Maak hiervan melding op de website van FOD economie: https://meldpunt.belgie.be/mel...
    Kies voor 'oneerlijke concurrentie' in de rubriek 'Toegangsbewijzen voor evenementen'

made by