Help

1. Over ons en contactgegevens

  • 1.1 Wie zijn we?

    In&Uit fungeert, sinds de opening in 2005, als een éénloket-functie voor de stad. Zowel de toerist, bewoners als cultuurbezoekers kunnen bij In&Uit terecht voor informatie of de aankoop van diverse producten en tickets. In&Uit valt onder de vleugels van Brugge Plus vzw.

  • 1.2 Waar kan ik terecht met ticketproblemen?

    Indien je problemen ondervindt bij het boeken van online tickets, stuur je best een mail naar info@ticketsbrugge.be of contacteer je de telefonische helpdesk. Je kan eveneens aan de balie van In&Uit terecht. We zorgen er steeds voor dat je oproep binnen de kortst mogelijke tijd kunnen behandeld wordt

    1. Helpdesk via mail: info@ticketsbrugge.be, steeds bereikbaar
    2. Helpdesk telefonisch: +32 70 22 12 12, van maandag tot vrijdag 14u – 17u, niet in het weekend, noch op feestdagen
    3. In&Uit: ’t Zand 34, Brugge, van maandag tot zaterdag van 10u – 17u, zon- en feestdagen van 10u tot 14u.
        Gesloten op Kerstdag en Nieuwjaar.

  • 1.3 Zijn er naast online ook fysieke verkooppunten?

    Ja.

    Je kan terecht bij de ticketbalie van In&Uit om je tickets aan te kopen. In&Uit verkoopt voor verschillende organisatoren tickets. Het gebeurt dat die organisatoren nog andere verkoopskanalen aanwenden voor hun ticketverkoop. Je kan deze het best raadplegen op de website van de organisator.

    In&Uit: ’t Zand 34, Brugge, van maandag tot zaterdag van 10u – 17u, zon- en feestdagen van 10u tot 14u. Gesloten op Kerstdag en Nieuwjaar.

  • 1.4 Wat zijn jullie openingsuren?

    1. Helpdesk via mail: info@ticketsbrugge.be, steeds bereikbaar
    2. Helpdesk telefonisch: +32 70 22 12 12, van maandag tot vrijdag 14u – 17u, niet in het weekend, noch op feestdagen
    3. In&Uit: ’t Zand 34, Brugge, van maandag tot zaterdag van 10u – 17u, zon- en feestdagen van 10u tot 14u. Gesloten op Kerstdag en Nieuwjaar.

2. Tickets

  • 2.1 Kan ik tickets telefonisch boeken via In&Uit?

    Nee.

    Telefonische verkoop is niet mogelijk via In&Uit, ook niet via het helpdesknummer. Het helpdesknummer dient enkel om problemen bij uw reservatie via www.ticketsbrugge.be op te lossen.

    In&Uit verkoopt voor verschillende organisatoren tickets. Het gebeurt dat die organisatoren nog andere verkoopskanalen aanwenden voor hun ticketverkoop. Je kan deze het best raadplegen op de website van de organisator.

  • 2.2 Hoe boek ik tickets online?

    Je kan een voorstelling opzoeken via de verschillende zoekmogelijkheden. Vervolgens doorloop je de stappen van de reservatie.

    Opgelet: een boeking kan maximaal 60 minuten duren, inclusief betaling. Indien je deze duur overschrijdt, kan de reservatie gewist worden. Dit kan ook wanneer je je reeds op de betaalpagina bevindt. Bijgevolg kan het dat de betaling werd geregistreerd, maar de achterliggende reservatie werd gewist. Mocht dit gebeuren, dan zal je enkel van de betaling een bevestigingsmail ontvangen en niet van de boeking. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met de helpdesk. Hou de tijd dus in het oog bij het reserveren, deze staat steeds aangegeven op de website.

    Je kan meerdere evenementen samen boeken door deze telkens aan het winkelmandje toe te voegen. Klik dan steeds op ‘ga door met bestellen’ tot je alle tickets hebt geboekt.

    Controleer ALTIJD de overzichtspagina alvorens de betaling uit te voeren. Zo ben je zeker dat je de correcte tickets hebt geboekt.

    Wanneer je klantgegevens zijn ingevuld, klik je op ‘betalen’ om op de betaalwebsite van Ogone te komen. Daar wordt de betaling ingevoerd. Pas na een goedgekeurde betaling, zijn de tickets effectief geboekt.

    Je krijgt van ons steeds 2 mails. Een mail met uw bevestiging van de betaling (Ogone) en een mail met een bevestiging van de tickets. Deze laatste, al dan niet inclusief tickets, afhankelijk van de gekozen verzendwijze. Indien je koos voor e-ticket (PAH (PrintAtHome)-ticket) dan zullen de tickets in de bevestigingsmail bijgesloten zitten als PDF. Indien je koos voor verzending per post, dan worden de tickets eerstdaags naar het opgegeven postadres verzonden.

    Het is belangrijk dat de klantgegevens correct zijn ingevuld. Controleer dit altijd om de tickets tijdig en correct te kunnen ontvangen.

  • 2.3 Ik wil een abonnement boeken online. Kan dit?

    Ja,

    wanneer je een specifiek abonnement wenst te boeken, kan je dit doen door op de knop ‘Abonnementen’ te klikken. Daar krijgt je een overzicht van alle aangeboden abonnementen. Controleer altijd de overzichtspagina alvorens te betalen. Zo kan je nagaan of u de correcte korting werd toegekend.

  • 2.4 Hoeveel tijd krijg ik om mijn bestelling af te werken?

    Een boeking kan maximaal 60 minuten duren, inclusief betaling. Indien je deze duur overschrijdt, kan de reservatie gewist worden. Dit kan ook wanneer je je reeds op de betaalpagina bevindt. Bijgevolg kan het dat de betaling werd geregistreerd, maar de achterliggende reservatie werd gewist. Mocht dit gebeuren, dan zal je enkel van de betaling een bevestigingsmail ontvangen en niet van de boeking. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met de helpdesk.

    Zorg er steeds voor dat je je betaalkaart en/of kaartlezer bij de hand hebt. Zo vermijd je tijdverlies tijdens het betalen. Hou de tijd dus in het oog bij het reserveren, deze staat steeds aangegeven op de website.

  • 2.5 Kan ik meerdere tickets in één keer boeken?

    Ja.

    Je kunt bij genummerde zalen tickets boeken zolang er vrije plaatsen zijn. Voor ongenummerde zalen, kan je tot 99 tickets in één transactie boeken. Dit doe je door de teller naar omhoog of omlaag te klikken.

  • 2.6 Kan ik voor verschillende evenementen boeken in één keer?

    Ja.

    Boek een evenement, kies het aantal gewenste plaatsen en voeg deze in het winkelmandje toe door ‘bestel’ te klikken. Je komt vervolgens op de overzichtspagina. Klik vervolgens op ‘ga door met bestellen’ om meerdere evenementen toe te voegen. Zo vermijd je eventueel ook extra verzendkosten wanneer je voor verzending per  ‘post’ kiest.

  • 2.7 Ik beschik over een kortingsmogelijkheid? Is deze geldig? Kan ik deze online gebruiken?

    Kortingen zijn eventueel mogelijk als deze beschikbaar zijn. Dit hangt af van organisator tot organisator. Sommige organisatoren laten kortingen voor jongeren, senioren… wel toe op de onlinepagina, anderen niet. Speciale kortingspassen die eventueel korting kunnen verlenen, worden heel vaak online niet toegelaten omdat deze moeilijk gecontroleerd kunnen worden.

    Als je zeker wilt zijn van een eventuele korting, raadpleeg je best de website van de organisator, alvorens te boeken. Achteraf kan er immers geen verschil terugbetaald worden.

  • 2.8 Kan ik rolwagenplaatsen online boeken?

    Nee,

    deze boek je best via de organisator of bij In&Uit. Deze plaatsen worden voorbehouden en worden niet online zichtbaar geplaatst, anders zijn deze plaatsen voor iedereen beschikbaar.

    Openingsuren In&Uit.

  • 2.9 Kan ik een In&Uit geschenkbon online gebruiken?

    Nee.

    Je kunt je geschenkbon niet online ontwaarden. De In&Uit-geschenkbon kan aan de balie van In&Uit of aan de avondkassa van het Concertgebouw en Cultuurcentrum ingewisseld worden. Zie ook de voorwaarden op de geschenkbon.

    Openingsuren In&Uit.

  • 2.10 Worden er reservatiekosten aangerekend en zo ja, hoeveel?

    Ja. Deze kost omvat oa. handling, transactiekosten, administratieve opvolging…

    In&Uit hanteert een getrapt systeem volgens de ticketprijs:

    • tickets 0 – 15 euro = 1 euro
    • tickets 15,01 – 30 euro = 1,5 euro
    • tickets > 30 euro = 2 euro

    De organisator van de voorstelling of het evenement bepaalt of deze kosten door de organisator worden gedragen of worden doorgerekend aan de klant. Soms wordt de reservatiekost in de prijs ingerekend, soms wordt deze afzonderlijk toegevoegd. Wanneer deze afzonderlijk toegevoegd wordt, kan je dit steeds in het boekingsoverzicht terugvinden onder de rubriek ‘kosten’. 

  • 2.11 Wat zijn genummerde en ongenummerde plaatsen?

    Genummerde plaatsen zijn vaste zitplaatsen. Het voordeel van deze formule is dat je steeds zeker bent van je plaats in de zaal. Bij het boeken, kies je zelf je plaats op het zaalplan.

    Ongenummerde plaatsen, zijn vrije plaatsen. Een exacte zitplaats is dus niet gegarandeerd. Bij het boeken kan je enkel het aantal plaatsen ingeven. Zorg ervoor dat je tijdig aanwezig bent om de plaats van je voorkeur te kiezen.

  • 2.12 Kan ik zelf mijn zitplaats kiezen?

    Bij voorstellingen met genummerde plaatsen krijg je het zaalplan te zien waarop je zelf je plaats kan kiezen. Soms wordt er gebruik gemaakt van het systeem ‘best beschikbare plaats’. Het ticketsysteem wijst dan zelf de genummerde plaats toe. Deze kan je niet wijzigen. Welke plaatsen je toegewezen krijgt, kan je in het boekingsoverzicht zien.

    Bij voorstellingen met ongenummerde plaatsen kan je je plaatsen niet kiezen.

  • 2.13 Kan ik de dag zelf nog tickets kopen aan de kassa?

    Dit is afhankelijk of het evenement al dan niet uitverkocht is. Je raadpleegt best de website van de organisator.

  • 2.14 Kan ik op een wachtlijst komen wanneer de voorstelling uitverkocht is?

    Wachtlijsten worden enkel aangelegd wanneer de voorstelling bijna of volledig uitverkocht is én wanneer de organisator voor deze optie gekozen heeft. Je raadpleegt best de website van de organisator.

  • 2.15 De voorstelling is uitverkocht? Kunnen er nog tickets beschikbaar komen?

    Ja,

    dat kan, maar kan niet gegarandeerd worden. Eventueel kunnen onbetaalde reservaties vrijgegeven worden, waardoor plaatsen terug beschikbaar komen. Het is eveneens mogelijk dat In&Uit niet alle tickets in contingent heeft. In dat geval is het mogelijk dat andere verkoopskanalen wel nog tickets beschikbaar hebben. De organisator beslist hoeveel tickets elk verkoopskanaal mag verkopen. Je raadpleegt best de website van de organisator om alle verkoopskanalen te kennen.

  • 2.16 Kan ik tickets reserveren om dan later te betalen?

    Nee,

    dit is niet mogelijk. Bij het boeken van tickets dien je meteen te betalen.

  • 2.17 Hoe lang is een geschenkbon geldig en kan ik die verlengen?

    Een geschenkbon van In&Uit is vanaf heden 3 jaar geldig vanaf de dag van de aankoop.

    De geldigheidsdatum wordt steeds op de bon afgedrukt. Wanneer die overschreden is, kan de bon niet meer
    gebruikt worden. Gezien de ruime inruilperiode staan we ook geen verlenging toe.

3. Betaalmogelijkheden

4. Verzendmogelijkheden

  • 4.1 Hoe krijg ik mijn tickets thuis? Welke verzendmogelijkheden heb ik?

    Je kan kiezen voor verzending per e-ticket (PAH (PrintAtHome-ticket)) of per post. Wanneer verzenden van tickets, noch e-tickets, niet mogelijk is, wordt er een ‘zelf ophalen’-mogelijkheid voorzien. Je kan dan je tickets boeken en ophalen bij In&Uit (binnen de openingsuren) of aan de kassa ter plaatse (zie instructies op je bevestigingsmail).

    In&Uit: ’t Zand 34, Brugge, van maandag tot zaterdag van 10u – 17u, zon- en feestdagen van 10u tot 14u. Gesloten op Kerstdag en Nieuwjaar.

    Een e-ticket is niet beschikbaar: bij locaties waar scannen onmogelijk is vanwege het ontbreken van wifi of een scantoestel. Dit komt veel voor bij voorstellingen in openlucht of kerken. In dat geval is enkel verzending per post mogelijk.

  • 4.2 Wat is een e-ticket of PAH-ticket?

    Een e-ticket is een ticket dat je per mail toegestuurd krijgt. E-tickets zitten als bijlage (PDF) in de bevestigingsmail. Je hebt een PDF-reader software nodig om deze te bekijken en af te drukken. Je kan dergelijke software gratis downloaden. Er bestaat diverse gratis PDF-software op de markt. E-tickets dien je thuis af te drukken en mee te nemen naar de voorstelling. Vervolgens worden deze ter controle ingescand.

    Een e-ticket kan slechts eenmaal gescand worden (unieke QR-code). Het heeft geen zin een e-ticket 2x of meer aan te bieden aan de toegangscontrole. Misbruik wordt juridisch vervolgd.

  • 4.3 Hoe ontvang ik mijn e-tickets en hoe gebruik ik deze?

    Je e-tickets ontvang je via de bevestigingsmail. E-tickets zitten als bijlage (PDF) in de bevestigingsmail. Je hebt een PDF-reader software nodig om deze te bekijken en af te drukken. Je kan dergelijke software gratis downloaden. Er bestaat diverse gratis PDF-software op de markt.

    E-tickets dien je thuis af te drukken en mee te nemen naar de voorstelling. Vervolgens worden deze ter controle ingescand.

  • 4.4 Kan ik mijn e-ticket meermaals afdrukken?

    Ja, je kan bij verlies of problemen steeds je e-tickets opnieuw afdrukken. E-tickets kunnen echter slechts eenmaal aan de ingang gebruikt worden. De scanner registreert de unieke barcode op het ticket. Wanneer eenzelfde code opnieuw aangeboden wordt, geeft de scanner een signaal en wordt het ticket niet aanvaard.

    Indien tickets als e-ticket werden verzonden, kan je je tickets op www.ticketsbrugge.be via ‘uw account’ en ‘tickets’ bekijken en herafdrukken.

    Misbruik wordt juridisch vervolgd.

  • 4.5 Ik kan geen e-tickets selecteren als verzendwijze. Enkel per post. Is dit normaal?

    Ja,

    dat kan. Bij evenementen in openlucht of locaties waar geen internet of scanmogelijkheid ter beschikking is, zijn e-tickets niet mogelijk. In dat geval is enkel verzending per post mogelijk.

  • 4.6 Wanneer ontvang ik mijn tickets per post?

    Verzending per post gebeurt steeds zo snel mogelijk. In het weekend en op feestdagen is er geen postbedeling. Reken op ongeveer 5 werkdagen voor binnenlandse verzendingen en een 7-tal werkdagen voor buitenland. Indien je ná die periode geen tickets hebt ontvangen, neem je best contact op met de helpdesk.

    Zie antwoord bij 1.4.

  • 4.7 Tot wanneer kan ik de verzendmethode post kiezen?

    Tot 7 dagen vóór de datum van de voorstelling is verzending per post mogelijk. Er moet immers rekening gehouden worden met de verwerkingstermijn van de bestelling en de postbedeling. De tickets moeten tijdig kunnen aankomen.

  • 4.8 Kan ik mijn tickets zelf ophalen?

    In bepaalde gevallen is dit mogelijk wanneer ‘zelf ophalen’ als verzendmogelijkheid beschikbaar is. Dit hangt af van de voorstelling en/of afspraken met de organisator. In dat geval ontvang je een bevestigingsmail met de nodige instructies.

  • 4.9 Kan ik mijn tickets naar een ander mailadres of postadres laten opsturen?

    Nee.

    De tickets worden steeds gemaild of opgestuurd via post naar het adres dat je opgegeven hebt in de klantenfiche.

  • 4.10 Kan ik mijn e-tickets ook bij In&Uit ophalen?

    Dat is niet de bedoeling, maar het kan. Je kan je tickets laten herafdrukken bij In&Uit. Voor het afdrukken van e-tickets wordt een administratieve kost van 1 euro / ticket gerekend.

  • 4.11 Kan ik mijn tickets die ik via post wil ontvangen, ook bij In&Uit ophalen?

    Dat is niet de bedoeling, maar het kan. Je kan je tickets laten af/herdrukken bij In&Uit. Voor tickets waarvoor verzendingswijze ‘post’ werd gekozen, wordt een administratieve kost van 1 euro / tickets gerekend. Je kan bovendien de verzendkosten niet terugvorderen.

  • 4.12 Welke zijn de verzendkosten?

    Wij hanteren volgende kosten voor verzending:

    • Binnenland België: 2 euro
    • Buitenland België: 4 euro
    • Aangetekend: 8 euro

    Een aangetekende zending is verplicht wanneer je een totaal bedrag van 300 euro overschrijdt.

5. Klantregistratie

  • 5.1 Ben ik verplicht om mij te registreren?

    Ja.

    We hebben uw gegevens nodig om de tickets correct te kunnen toesturen.

    Indien een voorstelling afgelast zou worden, kunnen wij je aan de hand van deze gegevens eveneens snel op de hoogte brengen zodat je je niet onnodig moet verplaatsen.

  • 5.2 Ik ben mijn paswoord kwijt. Kan ik dit opnieuw verkrijgen?

    Ja.

    Op de klantenregistratie-pagina geef je je u uw login in. Via de knop ‘wachtwoord opvragen’ vraag je je wachtwoord opnieuw op. Dit wachtwoord wordt via mail toegestuurd. Indien je problemen zou ondervinden, kan je ook steeds contact opnemen met de helpdesk. Inloggen op je klantenpagina kan je via het menu 'Tickets', vervolgens 'Uw accountgegevens'. Of klik hier.

    Openingsuren zie 1.4

  • 5.3 Ik ben mijn loginnaam verloren. Kan ik dit opnieuw verkrijgen?

    Nee.

    Je maakt in dat geval een nieuwe login aan ofwel neem je contact op met de helpdesk.
     
    Openingsuren zie 1.4

  • 5.4 Kan ik zelf mijn paswoord of andere gegevens wijzigen?

    Ja.

    Op de ticketpagina kies je bovenaan voor ‘uw account’ of klik je in het menu van de website op 'Tickets' en vervolgens 'Uw accountgegevens'. Of klik hier.
    Vervolgens krijg je een venster te zien met je gegevens. Via ‘paswoord wijzigen’ kan je je paswoord wijzigen. Via de knop ‘bewerk’ kan je alle andere gegevens aanpassen.

  • 5.5 Ik ben verhuisd. Hoe kan ik dit aanpassen of melden?

    Je kan dit zelf aanpassen.

    Op de ticketpagina kies je bovenaan voor ‘uw account’ of klik je in het menu van de website op 'Tickets' en vervolgens 'Uw accountgegevens'. Of klik hier.
    Vervolgens krijg je een venster te zien met je gegevens. Via de knop ‘bewerk’ kan je alle gegevens aanpassen. Of neem gerust contact op met de helpdesk om de wijzigingen door te voeren. Dit kan eveneens aan de balie van In&Uit. 

    Openingsuren zie 1.4

  • 5.6 Wat gebeurt er met mijn gegevens?

    In&Uit gebruikt uw gegevens enkel en alleen voor statistische doeleinden en/of om je te verwittigen bij afgelasting of wijziging van een voorstelling. De organisator van de door jou geboekte voorstelling kan eveneens je gegevens gebruiken voor marketingdoeleinden.

6. Problemen?

  • 6.1 Waarom ontving ik geen bevestigingsmail van mijn betaling, noch reservatie?

    Dit kan 2 oorzaken hebben:

    1. Mogelijk zijn niet alle stappen bij het boeken correct doorlopen en is de betaling niet geregistreerd. In dat geval werd de boeking gewist.
    2. Mogelijk is het doorgegeven mailadres niet correct. Dit kan je steeds nakijken via ‘uw account’. Mocht dit inderdaad verkeerd zijn, neem   je best contact op met de helpdesk die de bevestigings- of betalingsmail nogmaals kan versturen. Controleer altijd goed de ingevoerde klantgegevens om dit te vermijden.

    Openingsuren zie 1.4

  • 6.2 Waarom ontving ik een bevestigingsmail van Ogone (betaling), maar niet van mijn reservatie?

    Dit kan 2 oorzaken hebben:

    1. De betalingsbevestiging wordt verstuurd door de betalingsinstelling Ogone die internationaal door diverse spamservers herkend wordt als ‘veilig’. De bevestigingsmail van de boeking wordt echter niet door alle spamservers als ‘veilig’ herkend. Mogelijk is deze mail in je ‘spam’ of ‘ongewenste mails’ terecht gekomen. Controleer dit, of neem contact op met de helpdesk om dit na te gaan en/of bevestigingsmail opnieuw te versturen. Wacht niet te lang alvorens de helpdesk te contacteren. Binnen de 10 minuten ná de bestelling zou je de bevestigingsmail moeten ontvangen.
    2. Mogelijk is de boekingstijd overschreden. Een boeking kan maximaal 60 minuten duren, inclusief betaling. Indien je deze duur overschrijdt, kan de reservatie gewist worden. Dit kan ook wanneer je je reeds op de betaalpagina bevindt. Bijgevolg kan het dat de betaling werd geregistreerd, maar de achterliggende reservatie werd gewist. Mocht dit gebeuren, dan zal je enkel van de betaling een bevestigingsmail ontvangen en niet van de boeking. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met de helpdesk.

    Openingsuren zie 1.4.

  • 6.3 Ik koos voor e-ticket, maar deze zaten niet in mijn bevestigingsmail.

    Controleer eerst of je wel degelijk voor e-tickets koos en niet per ongeluk om deze via post toegestuurd te krijgen. Dit kan je zien aan de verzendingskosten vermeld op de bevestigingsmail. Wanneer dit 0 euro bedraagt, koos je voor verzending per e-ticket. Neem in dit geval contact op met de helpdesk, die de tickets opnieuw kan verzenden. Mogelijk liep er iets verkeerd bij het genereren van de mail. 

    Openingsuren zie 1.4

  • 6.4 Ik koos voor verzenden via post, maar ik ontvang mijn tickets niet.

    Bij het versturen van tickets via de post, dien je rekening te houden met de termijn van bedeling via de post. Hou gemiddeld rekening met een termijn van 5 werkdagen voor binnenlandse verzendingen (België) en een 7-tal werkdagen voor het buitenland (afhankelijk van de bestemming kan dit uitzonderlijk oplopen tot 10 werkdagen).

    Wanneer je de tickets binnen deze posttermijn niet ontvangen hebt, kan je steeds met de helpdesk contact opnemen. We bekijken dan samen de mogelijkheden om alsnog je tickets te verkrijgen. 

    Openingsuren zie 1.4

  • 6.5 Kan ik mijn reservatie nog wijzigen?

    Nee.

    Wijzigingen worden niet toegestaan. Wij vragen met aandrang na te kijken of de boeking correct is alvorens over te gaan tot het betalen. Zie ook de verkoopsvoorwaarden.

  • 6.6 Kan ik mijn reservatie nog annuleren? In welke gevallen kan ik tickets terugbetaald krijgen?

    Nee.

    Tickets die aangekocht werden, kunnen niet geannuleerd, noch terugbetaald worden. Wij vragen met aandrang na te kijken of de boeking correct is alvorens over te gaan tot het betalen. Zie ook de verkoopsvoorwaarden.

    Je kan bij In&Uit een zoekertje ophangen om tickets aangekocht via In&Uit of www.ticketsbrugge.be door te verkopen aan andere gegadigden. In dit geval is In&Uit niet verantwoordelijk en komt zij ook niet tussenbeide in de verkoop.

    Enkel bij sterfgeval of ziekenhuisopname, met een geldig bewijs, kan een terugbetaling toegestaan worden. Je neemt best contact op met de helpdesk of stuurt de tickets samen met een bewijs op naar:
    Brugge Plus vzw t.a.v In&Uit ticketverkoop
    Lange vesting 112
    8200 Brugge
    België

    In alle andere gevallen is terugbetaling niet toegestaan! Zie ook de verkoopsvoorwaarden.

  • 6.7 Kan ik mijn tickets ruilen?

    Nee.

    Tickets ruilen wordt niet toegestaan. Je kan wel een zoekertje plaatsen op onze website en/of bij In&Uit zelf.
    Klik hier om meteen een zoekertje te publiceren op onze website. Na goedkeuring wordt uw zoekertje getoond.

  • 6.8 Kan ik mijn gekozen plaatsen nog wijzigen?

    Nee,

    eenmaal plaatsen vastgelegd werden, zijn wijzigingen of verplaatsingen onmogelijk. Evenmin wanneer de plaatsen door de boekingsmodule gekozen werden. Bij de betaling aanvaard je de voorgestelde of gekozen plaatsen. De gekozen plaatsen kan je steeds in de overzichtspagina nakijken.

  • 6.9 Ik ben mijn tickets verloren of kan ze niet vinden. Wat kan ik nu doen?

    Indien de tickets als e-ticket werden verzonden kan je je tickets via ‘uw accountgegevens’ in het menu onder 'Tickets' bekijken en herafdrukken.

    Je kan ook de bevestigingsmail opzoeken in je mailbox. E-tickets kan je steeds herafdrukken, MAAR ze zijn slechts 1x scanbaar aan de toegangscontrole.

    Wil je je e-tickets opnieuw toegestuurd krijgen omdat je de mail niet kan terugvinden, neem dan contact op met de helpdesk.

    Tickets die je via de post ontvangen hebt en niet kunt terugvinden, kunnen opnieuw verstuurd worden. Hiervoor wordt een administratieve kost aangerekend van 1 euro per ticket.

    Je kan je tickets laten herdrukken bij In&Uit. Zowel voor het herdruken van e-tickets als tickets verzonder per post, wordt een administratieve kost van 1 euro / ticket gerekend.

    Openingsuren zie 1.4

  • 6.10 Kunnen tickets een tweede keer verzonden worden?

    Ja,

    dat kan, zie vraag ‘6.9 Ik ben mijn tickets verloren of kan ze niet vinden. Wat kan ik nu doen?’. Opgelet er worden in bepaalde gevallen extra kosten aangerekend.

  • 6.11 Wat gebeurt er wanneer een evenement wordt afgelast of gewijzigd?

    Bij een afgelasting of wijziging word je steeds via de opgegeven klantgegevens op de hoogte gebracht. In dit bericht wordt steeds de te volgen procedure uitgelegd. In dit geval is het steeds mogelijk om uw tickets terugbetaald te krijgen of indien mogelijk te ruilen voor een andere datum van het evenement.

  • 6.12 Ik krijg een foutmelding op de ticketpagina.

    Het is mogelijk dat de ticketpagina problemen kan geven met een bepaald type browser. De ticketwebsite is compatibel met zoveel mogelijk browsers. Soms worden echter oude versies gebruikt, of versies van browsers die nog maar net op de markt zijn. Mogelijk is de boekingsmodule nog niet aangepast aan deze versie.

    Bepaalde instellingen van je PC of browser kunnen de oorzaak zijn van problemen. Het is moeilijk om deze lokaal te achterhalen. Neem hiervoor verder contact op met de beheerder van je computer / IT specialist.

    Als je echter problemen hebt, kan je steeds contact opnemen met de helpdesk. De helpdesk kan geen instellingen die lokaal de onlineverkoop belemmeren, aanpassen noch wijzigen. De helpdesk kan enkel nakijken of er zich op dat moment een probleem voordoet op het ticketplatform.

  • 6.13 Waar kan ik terecht om een klacht in te dienen?

    Een klacht wordt bij voorkeur schriftelijk gericht (al dan niet aangetekend) naar
    Brugge Plus vzw t.a.v In&Uit – ticketverkoop
    Lange Vesting 112
    8200 Brugge
    België

    Omschrijf duidelijk de klacht met zo nodig de bewijzen. Alle klachten worden met de hoogste zorg behandeld.